علت این خطا عدم توانایی در یافتن کاربری که مطلب K2 را پیش از شما ایجاد کرده است نمایش داده می شود.این مورد معمولا در بسته های آسان نصب(بسته های نصبی) قالب های جوملا مشاهده می شود و بیشتر به علت نصب بسته و ایجاد نام کاربری و رمز جدید می باشد. با نصب بسته قالب کاربر جدیدی ایجاد می شود که شناسه(id) جدید به صورت تصادفی به آن اختصاص داده می شود، این شناسه با شناسه کاربری که مطالب بسته را ایجاد کرده است متفاوت خواهد بود و باعث نمایش اخطار در سایت شما خواهد شد.
راه حل مشکل

برای حل مشکل مورد نظر کافیست به مدیریت جوملا مراجعه کنید، حال در منوی کامپوننت ها وارد کامپوننت K2 شوید و هر یک از مطالب کی 2 را یک به یک باز کنید، در هر مطلبی که باز کرده اید در قسمت پارامترها (ستون سمت چپ) گزینه ای به نام "نویسنده" وجود دارد، کافیست بر روی کلمه تغییر (change) کلیک کنید تا پنجره ای باز شود، در این پنجره لیست تمامی کاربران سایت نمایش داده می شود، حال باید برروی نام یکی از کاربران (معمولا مدیر سایت) کلیک کنید تا کاربر به عنوان نویسنده مطلب مورد نظر انتخاب شود، با اینکار نویسنده مطلب تغییر کرده و پیام دیگر مشاهده نمی شود.توجه داشته باشید که مسیر پیموده شده را باید برای تمامی مطالب K2 انجام دهید تا دیگر خطای اشاره شده نمایش داده نشود.